Klantenservice
- Verzendkosten
- Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
- Ik heb iets online besteld wat ik wil ruilen, wat nu?
- Ik heb iets online besteld wat ik wil terugsturen, wat nu?
- Kosten retourzending
- Tijdens het bestellen is er iets fout gegaan, wat nu?
- Betalen bij Cipela Laren NH
- Als ik niet met iDEAL kan betalen en geen creditcard heb kan ik dan toch iets bestellen?
- Verzendkosten
- Cipela / Ipsos by Cipela brengt geen verzendkosten in rekening binnen Nederland boven het bedrag van €75. . Buiten Nederland zijn de verzendkosten voor de koper.
- Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
- Alle items die we aanbieden op de website zijn bij ons op voorraad. Cipela / Ipsos by Cipela streeft ernaar om uw bestelling, na ontvangst van de betaling, binnen 48 uur te leveren op het afleveradres in Nederland.
- Ik heb iets online besteld wat ik wil ruilen, wat nu?
- Er zijn twee mogelijkheden om te ruilen, de snelste en makkelijkste manier is het artikel online bestellen, en het onjuiste artikel retour sturen. Het aankoopbedrag wordt binnen 5 werkdagen, nadat wij het artikel retour hebben ontvangen, aan je teruggestort. De andere mogelijkheid om te ruilen is om contact met ons op te nemen via [email protected]/ [email protected] of via 035 - 538 77 64 / 035 - 5310010 en zullen het artikel dan voor je reserveren en zodra je het onjuiste artikel retour hebt gestuurd sturen we het juiste artikel naar je op.
- Ik heb iets online besteld wat ik wil terugsturen, wat nu?
- Wanneer je een artikel terug wil sturen kan dit binnen 14 dagen na ontvangst.
Indien het bestelde product niet overeenkomt met de wensen van de koper, dan is de koper verplicht dit binnen 5 werkdagen per e-mail (met vermelding van het bank- of gironummer) te melden aan Cipela / Ipsos by Cipela. De bestelling kan dan worden geretourneerd en Cipela / Ipsos by Cipela zal de aankoopkosten vergoeden.
Verzendkosten van de retourzending zijn in dit geval voor rekening van de koper.
De schoenen, ongedragen en in de originele onbeschadigde schoenendoos, mag je retour sturen naar:
Cipela
Nieuweweg 45
1251 LH Laren NH
Ipsos by Cipela
Nieuweweg 14
1251 LJ Laren NH - Kosten retourzending
- De kosten van een retourzending zijn geheel voor rekening van de afzender en worden derhalve niet door Cipela vergoed.
Ongefrankeerde zendingen accepteren wij niet. - Tijdens het bestellen is er iets fout gegaan, wat nu?
- In het bestelproces is er iets fout gegaan waardoor de bestelling niet kan worden afgerond, in dit geval kunt u een mailtje sturen naar [email protected] / [email protected] , wij helpen u graag verder!
Betalen bij Cipela / Ipsos by Cipela
Alle betalingen met creditcard (Mastercard en VISA) en iDEAL lopen via de beveiligde internetkassa van de Mollie. Mollie is een van de grootste Payment Service Providers.
Je komt nadat je hebt aangegeven de bestelling te willen betalen in de beveiligde omgeving van Mollie. Dit betekent dat je betalingsgegevens nooit aan Cipela/Ipsos by Cipela doorgeeft maar aan de beveiligde en gecertificeerde betaalomgeving van Ogone. De gegevens zijn volledig afgeschermd en kunnen ook niet door Cipela / Ipsos by Cipela worden gelezen of anderszins worden achterhaald.
Met iDEAL kun je je aankopen op het internet direct betalen. iDEAL brengt je met één klik naar de vertrouwde omgeving van internetbankieren.
Alle internetbankierende klanten van Rabobank, ABN AMRO, SNS-bank, Fortis bank, ING/Postbank Van Lanschot Bank, ASN Bank en Friesland Bank kunnen het gebruiken. iDEAL net zo veilig als het internet-bankieren bij je bank.
Om meer te weten over de betaalmethode iDEAL kijk je op www.ideal-betalen.nl
Doordat je altijd met een creditcard of iDEAL betaalt en de autorisatie online wordt gegeven (de betaling is dus meteen goedgekeurd door de creditcard maatschappij of door je eigen bank) weten wij bij Cipela / Ipsos by Cipela zeker dat de bestelling zal worden betaald. Dit betekent dat wij je bestelling meteen kunnen verzenden.
Met de track and trace en trace code die je van ons ontvangt op de avond van verzending kun je de status van de verzending volgen.Als ik niet met iDEAL kan betalen en geen creditcard heb kan ik dan toch iets bestellen? Dat is mogelijk. Stuur dan een email naar [email protected] / [email protected]. Wij voeren de bestelling voor je in en je krijgt via e-mail een bevestiging van je bestelling inclusief alle betaalgegevens. Zodra je betaling bij ons binnen is, versturen wij direct je bestelling.