Verzenden & retourneren
- Verzendkosten
- Cipela / Ipsos by Cipela brengt geen verzendkosten in rekening binnen Nederland boven het bedrag van €75. Buiten Nederland zijn de verzendkosten voor de koper.
- Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
- Alle items die we aanbieden op de website zijn bij ons op voorraad. Cipela / Ipsos by Cipela streeft ernaar om uw bestelling, na ontvangst van de betaling, binnen 48 uur te leveren op het afleveradres in Nederland.
- Ik heb iets online besteld wat ik wil ruilen, wat nu?
- Er zijn twee mogelijkheden om te ruilen, de snelste en makkelijkste manier is het artikel online bestellen, en het onjuiste artikel retour sturen. Het aankoopbedrag wordt binnen 5 werkdagen, nadat wij het artikel retour hebben ontvangen, aan je teruggestort. De andere mogelijkheid om te ruilen is om contact met ons op te nemen via [email protected] / [email protected] of via 035 - 538 77 64 / 035 - 5310010 en zullen het artikel dan voor je reserveren en zodra je het onjuiste artikel retour hebt gestuurd sturen we het juiste artikel naar je op.
- Ik heb iets online besteld wat ik wil terugsturen, wat nu?
- Wanneer je een artikel terug wil sturen kan dit binnen 14 dagen na ontvangst.
Indien het bestelde product niet overeenkomt met de wensen van de koper, dan is de koper verplicht dit binnen 5 werkdagen per e-mail (met vermelding van het bank- of gironummer) te melden aan Cipela / Ipsos by Cipela. De bestelling kan dan worden geretourneerd en Cipela/ Ipsos by Cipela zal de aankoopkosten vergoeden.
Verzendkosten van de retourzending zijn in dit geval voor rekening van de koper.
De schoenen/kleding , ongedragen en in de originele onbeschadigde schoenendoos, mag je retour sturen naar:
Cipela
Nieuweweg 45
1251 LH Laren NH
of
Ipsos by Cipela
Nieuweweg 14
1251 LJ Laren NH
- Kosten retourzending
- De kosten van een retourzending zijn geheel voor rekening van de afzender en worden derhalve niet door Cipela / Ipsos by Cipela vergoed.
Ongefrankeerde zendingen accepteren wij niet. - Tijdens het bestellen is er iets fout gegaan, wat nu?
- In het bestelproces is er iets fout gegaan waardoor de bestelling niet kan worden afgerond, in dit geval kunt u een mailtje sturen naar [email protected] / [email protected] , wij helpen u graag verder!