Verzenden & retourneren
- Verzendkosten
- Cipela / Ipsos by Cipela brengt geen verzendkosten in rekening binnen Nederland . Buiten Nederland zijn de verzendkosten voor de koper.
- Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
- Alle items die we aanbieden op de website zijn bij ons op voorraad. Cipela / Ipsos by Cipela streeft ernaar om uw bestelling, na ontvangst van de betaling, binnen 48 uur te leveren op het afleveradres in Nederland.
- Ik heb iets online besteld wat ik wil ruilen, wat nu?
- Er zijn twee mogelijkheden om te ruilen, de snelste en makkelijkste manier is het artikel online bestellen, en het onjuiste artikel retour sturen. Het aankoopbedrag wordt binnen 5 werkdagen, nadat wij het artikel retour hebben ontvangen, aan je teruggestort. De andere mogelijkheid om te ruilen is om contact met ons op te nemen via [email protected] / [email protected] of via 035 - 538 77 64 / 035 - 5310010 en zullen het artikel dan voor je reserveren en zodra je het onjuiste artikel retour hebt gestuurd sturen we het juiste artikel naar je op.
- Ik heb iets online besteld wat ik wil terugsturen, wat nu?
- Wanneer je een artikel terug wil sturen kan dit binnen 8 werkdagen na ontvangst.
Indien het bestelde product niet overeenkomt met de wensen van de koper, dan is de koper verplicht dit binnen 5 werkdagen per e-mail (met vermelding van het bank- of gironummer) te melden aan Cipela / Ipsos by Cipela. De bestelling kan dan worden geretourneerd en Cipela/ Ipsos by Cipela zal de aankoopkosten vergoeden.
Verzendkosten van de retourzending zijn in dit geval voor rekening van de koper.
De schoenen/kleding , ongedragen en in de originele onbeschadigde schoenendoos, mag je retour sturen naar:
Cipela
Nieuweweg 45
1251 LH Laren NH
of
Ipsos by Cipela
Nieuweweg 14
1251 LJ Laren NH
- Kosten retourzending
- De kosten van een retourzending zijn geheel voor rekening van de afzender en worden derhalve niet door Cipela / Ipsos by Cipela vergoed.
Ongefrankeerde zendingen accepteren wij niet. - Tijdens het bestellen is er iets fout gegaan, wat nu?
- In het bestelproces is er iets fout gegaan waardoor de bestelling niet kan worden afgerond, in dit geval kunt u een mailtje sturen naar [email protected] / [email protected] , wij helpen u graag verder!